‘İnsan Gelişimi Araştırma Ödülü’ Başvuruları Başladı! Kasım 3, 2017
Koç Üniversitesi ‘Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Sürdürülebilir Kalkınma’ UNESCO Kürsüsü nezdinde PROF. ÇİĞDEM KAĞITÇIBAŞI ‘İNSAN GELİŞİMİ ARAŞTIRMA ÖDÜLÜ’ verilecektir. Öncelikli olarak psikoloji alanında insan gelişimini ve insan esenliğini desteklemeye yönelik uygulamalı ya da uygulamalara ışık tutabilecek; sosyoloji ve eğitim bilimleri gibi diğer davranış bilimlerinde de aynı mahiyetteki bilimsel araştırma projesi başvuruları kabul ediliyor.
Son başvuru tarihi 15 Ocak 2018’dir. 26 Şubat 2018 tarihinde düzenlenecek törenle sahibine takdim edilecektir.
Ödül tutarı 25,000 TL’dir.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.